Zdrowe Żywienie

Sport / Rekreacja

Jakie suplementy są najlepsze dla sportowców?

Pojęcie suplementacji w odniesieniu do sportowców nabrało we współczesnej rzeczywistości bardzo szczególnego znaczenia. Na ry...

Kosmetyki


Baza Firm - Fitness


MULTi Fitness CluB

Dane adresowe:

Ulica i Nr: Gałeczki 30
Kod Pocztowy: 41-500
Miasto: Chorzów
Województwo: Śląskie
Dane kontaktowe:

Tel: (0-32) 247 54 21
Email: multifitness.club(at)gmail.com
Strona www: www.multiclub.pl

Typ firmy: Usługi

Opis działalności / Oferta: Zajęcia:
Suraiya - taniec brzucha,grupa początkująca

Tradycyjnie taniec orientalny jest tańcem solowym, wykonywanym głownie przez kobiety.Taniec ten jest swoistą formą ekstatycznej medytacji, intensyfikującej codzienne obcowanie ze swą kobiecością, co pozwala każdej kobiecie na osiągnięcie harmonii ciała umysłu oraz ducha.Jego trzon stanowią dynamiczne ruchy bioder i zmysłowe, falujące ruchy tułowia oraz rąk. Jest silnie związany z muzyką, jej rytmem i specyficznym brzmieniem orientalnych instrumentów.


Body Art
Zajęcia o średniej intensywności, wzmacniająco–kształtujące, równoważne – z użyciem przyrządów (taśmy) lub bez, w zależności od programu.30min szybszych ćwiczeń+30min wolniejszych.

Body Ball + PBU
Połączenie zajęć na pośladki-brzuch-uda z ćwiczeniami z piłką. Zajęcia wzmacniające oraz relaksująco - rozciągające. Ćwiczenia rozwijają sprawność całego organizmu.

Cellulit Attack
Trening Cellulit Attack to ćwiczenia przeciw cellulitowi, które pozwalają zapobiec i opanować nierównomierne rozłożenie komórek tłuszczowych w tkance podskórnej. To serie ćwiczeń utrzymujących napięcie mięśni oraz stretching i automasaż rozluźniający brzuch, biodra, uda i pośladki. Przeznaczony dla osób: średniozaawansowanych i początkujących Główny cel: rozbijanie tkanki tłuszczowej z okolicy bioder, pośladków i ud, ujędrnianie ciała.

Dance Aerobik + PBU
Trening wzmacniająco-kształtujący, który zapewnia płaski brzuch, jędrne pośladki i smukłe uda połączony z twórczymi, tanecznymi zajęcia aerobiku wyzwalające wewnętrzną energię, sprawiające dużo radości a jednocześnie rozwijające określone grupy mięśniowe. Inspiracją dla tych zajęć aerobiku jest również taniec opierający się przede wszystkim na rytmicznych krokach marszowych, tanecznych, w których nogi, ramiona i stawy biodrowe poruszają się zgodnie z odpowiednim rytmem muzyki. Efekty gwarantuje duża liczba powtórzeń poszczególnych ćwiczeń. Zajęcia o średniej intensywności, skuteczne w spalaniu tkanki tłuszczowej. Są to zajęcia dla wszystkich, którzy pragną bawić się ruchem i uplastycznić ciało, Polecane dla osób dbających o własną sylwetkę.

Fat Burning
Specjalny trening zapewniający lepsze spalanie tkanki tłuszczowej. Jest to połączenie ćwiczeń aerobowych z ćwiczeniami wzmacniającymi biodra, uda, pośladki i brzuch. Dodatkowym atutem tego treningu jest polepszenie ogólne kondycji fizycznej organizmu oraz polepszenie koordynacji ruchowej.

Fat Killer
FAT KILLER(zabójca tłuszczu). Ćwiczenia o dużej intensywności, nastawione na wzmacnianie górnych partii ciała,spalanie tkanki tłuszczowej oraz zwiększenie wytrzymałości organizmu (wyrobienie tzw. kondycji fizycznej).Polega na zmianach intensywności wykonywanych ćwiczeń(10min rozgrzewki + 20min ćwiczeń na górne partie ciała + 20min intensywnego spalania tkanki tłuszczowej + 10min stretchingu).Zaletą tego typu zajęć jest to,że tkanka tłuszczowa spalana jest jeszcze długo po zajęciach.

Figura Step
Zajęcia choreograficzne z użyciem specjalnego stopnia o regulowanej wysokości. Choreografie składają się z bardziej złożonych i trudniejszych kroków,których wykonywanie wpływa na poprawę koordynacji i pamięci ruchowej.Zajęcia gwarantują wzmocnienie dolnych grup mięśniowych i oprawy kondycji.Jest to trening dla osób bardziej zaawansowanych na stepie.

Fit Ball
Trening wzmacniający z wykorzystaniem dużych piłek. Zajęcia o średniej intensywności, wymagające ciągłego napięcia mięśni głębokich tułowia. Pozycje siedzące na piłce pozwalają odciążyć stawy nóg, między innymi biodrowe i kolanowe, ale także i skokowe. To bardzo bezpieczna lekcja, także dla osób po rehabilitacji, które mają słaby aparat więzadłowo-stawowy. Dodatkowo rozciąganie na piłce rozluźnia napięcia w obrębie mięśni pleców i je relaksuje.

Funky Dance
Jest formą tańca, który wywodzi się z potrzeby swobodnego ruchu, gdzie najważniejszymi są nie tyle sprawność, ale i zabawa oraz spontaniczność. Dzięki tym zajęciom wreszcie wyrazisz swoją osobowość i odzyskasz poczucie swobody, ponieważ na tej lekcji ćwiczysz tak, jak dyktuje Ci ciało – im więcej luzu, tym lepiej. Tutaj ruchy są nieskrępowane i miękkie. Każdy robi to po swojemu, inaczej.

Hot Step
Ćwiczenia aerobowe o wysokiej intensywności, polegające na wchodzeniu i schodzeniu na specjalnie do tego przeznaczony stopień o regulowanej wysokości (15, 20, 25 cm). Ćwiczenia te mają na celu redukcje tkanki tłuszczowej oraz zwiększenie wytrzymałości organizmu (wyrobienie tzw. kondycji fizycznej). Główny nacisk położony jest na mięśnie ud i łydek.

Lady Fit
Trening spalający tkankę tłuszczową i ujędrniający ciało. Polega na zastosowaniu naprzemiennie układów aerobowych z ćwiczeniami wzmacniającymi. Zajęcia odbywają się w umiarkowanym tempie, co zapewnia spalanie się tkanki tłuszczowej. Trening przeznaczony dla pań, które chcą pozbyć się zbędnych kilogramów.

Multi Dance
Zajęcia choreograficzne, świetnie wyrabiające koordynację ruchową. Przeznaczone dla wszystkich pań, które lubią bawić się ruchem i przy okazji spalić tkankę tłuszczową. Zajęcia gwarantujące dobrą zabawę i poprawiające samopoczucie.

PBU - pośladki, brzuch, uda
Trening wzmacniająco-kształtujący, który zapewnia płaski brzuch, jędrne pośladki i smukłe uda. Efekty gwarantuje duża liczba powtórzeń poszczególnych ćwiczeń.

PBU Mix
Trening wzmacniająco-kształtujący, który zapewnia płaski brzuch, jędrne pośladki i smukłe uda. Zajęcia są przeplatane różnymi formami zajęć w zależności od potrzeb i wymagań Klientek.

Pilates - trening ciała i umysłu
Metoda mającą na celu stworzenie równowagi w ciele. Ćwiczenia bez stresu i męki wykonywane przy dźwiękach spokojnej muzyki wprowadzają nas w dobry nastrój i poprawiają wygląd naszego ciała. Fizjoterapeuci i osteolodzy określają tę metodę jako jedną z najbezpieczniejszych form aktywności ruchowej. Jest to trening całego ciała w skład, którego wchodzi ponad 500 ćwiczeń inspirowanych jogą, baletem i ćwiczeniami siłowymi. Ich istotą jest rozciąganie, spinanie i rozluźnianie mięśni. System ten jest ukierunkowany na poprawę elastyczności, siły, równowagi i świadomości swojego ciała.

Pilates + Body Art
Zarówno bodyart jak i pilates mają na celu przede wszystkim wzmocnienie centralnej części ciała i zbawiennie działają na kręgosłup. Przy siedzącym trybie życia to zaleta nie do przecenienia! Ćwiczenia te angażują mięśnie całego ciała, wykonywane są z wykorzystaniem naszego własnego ciężaru i posiadają kilka wersji, również dla osób mniej sprawnych fizycznie. To nie koniec ich zalet. Podkreślając konieczność harmonii między duchem a ciałem, metody te odprężają i relaksują. Treningi odbywające się przy spokojnej muzyce, pozwalają się odstresować i zapomnieć o codziennym zabieganiu.

Płaski brzuch + Stretching
Zajęcia wzmacniające mięśnie brzucha oraz poprawiające jego wygląd, połączone z rozciąganiem.15min rozgrzewki + 30min brzuszków + 15min stretchingu.

Power PBU
Bardzo intensywny trening wzmacniająco-kształtujący, który zapewnia płaski brzuch, jędrne pośladki i smukłe uda.Trening zawiera również elementy tae-boo.Jest to zestaw ciosów,kopnięć i ostrych zatrzymań oraz serie kontrolowanych napięć grup mięśniowych.Efekty gwarantuje duża liczba powtórzeń poszczególnych ćwiczeń oraz szybkie tempo.

Rock Bottom
ROCK BOTTOM (kamienny tyłeczek). Ćwiczenia mające na celu ujędrnić i podnieść pośladki,a także wzmocnić uda oraz brzuch.

Step
Ćwiczenia te mają na celu redukcje tkanki tłuszczowej oraz zwiększenie wytrzymałości organizmu (wyrobienie tzw. kondycji fizycznej). Główny nacisk położony jest na mięśnie nóg, rąk i pośladków. Charakteryzują się dużą ilością powtórzeń. Zajęcia mające na celu wzmacnianie i ujędrnianie wszystkich grup mięśniowych, przeznaczone dla osób rozpoczynających treningi w klubie.

Stretching
Sposób poprawy sprawności ruchowej, zapobiega urazom, przeciwdziałający niekorzystnym zmianom w mięśniach, ścięgnach i stawach. Stretching - to stopniowe i ostrożne rozciąganie mięśni poprawiające ich elastyczność oraz zwiększające zakres ruchu w stawach. Wykonując ćwiczenia wg tej metody nie należy niczego robić gwałtownie na siłę, ani też zbyt impulsywnie. Stretching jest doskonalą metodą sprzyjającą utrzymaniu prawidłowej postawy ciała.

Super Line (biust, brzuch, biodra)
Odpowiednio dobrane ćwiczenia aerobowe wzmacniające z przyborami (hantle, ciężarki i gumy) obejmujące biust, brzuch i biodra.

Suraiya - taniec brzucha,grupa zaawansowana
Tradycyjnie taniec orientalny jest tańcem solowym, wykonywanym głownie przez kobiety.Taniec ten jest swoistą formą ekstatycznej medytacji, intensyfikującej codzienne obcowanie ze swą kobiecością, co pozwala każdej kobiecie na osiągnięcie harmonii ciała umysłu oraz ducha.Jego trzon stanowią dynamiczne ruchy bioder i zmysłowe, falujące ruchy tułowia oraz rąk. Jest silnie związany z muzyką, jej rytmem i specyficznym brzmieniem orientalnych instrumentów.
Informacje:

Zasięg działalności: Lokalny

Mapa:
Jak dojechać:
Galeria / Zdjęcia :
  

Szukaj w Bazie Firm

Zdrowie, Ciało, Umysł

Ostanio komentowane

Skóra, Włosy, Paznokcie