Tipy / Porady / Ćwiczenia

Jak skutecznie obudzić się?

Dzięki porannej gimnastyce pomożesz Twojemu organizmowi w całodobowej przemianie materii, dzięki której chudniemy najwięcej.

Nie każdy niestety ma czas na popołudniowe wyjście na fitness lub siłownię, więc polecamy kilka prostych ćwiczeń o poranku:

  • Przeciąganie się o poranku - Proces wstawania z reguły nie należy do przyjemnych. Możemy to jednak zmienić. Wstawaj powoli, wykonuj przy tym proste ćwiczenia jak rozciąganie, przeciąganie, wyginanie  na wiele sposobów. Odsłoń zasłony, pozwoli to na wprowadzenie promieni słonecznych do pokoju co również Cię pobudzi
  • Głęboki oddech - Aby dotlenić organizm zrób serię głębokich wdechów i wydechów, głębokie oddychanie pozwoli dotlenić organizm po całej nocy
  • Nie zajmujące wiele czasu ranne ćwiczenia - Na pobudzenie organizmu do "życia" polecamy proste ćwiczenia jak wykonanie serii brzuszków, czy kilkanaście przysiadów. Jeśli masz rower stacjonarny pojeździj na nim kilka minut
  • Orzeźwienie wodą - Po dawce krótkich ćwiczeń weź prysznic. Dla zwiększenia efektu "obudzenia się" polewaj się raz zimną, a raz ciepłą wodą

Artykuły o podobnej tematyce: