Zdrowe Żywienie

Dlaczego warto pić wodę?

O tym, że woda jest niezbędna do prawidłowego funkcjonowania organizmu człowieka, wiemy nie od dz...

Sport / Rekreacja

Jakie suplementy są najlepsze dla sportowców?

Pojęcie suplementacji w odniesieniu do sportowców nabrało we współczesnej rzeczywistości bardzo szczególnego znaczenia. Na ry...

Dieta / Odchudzanie

Kosmetyki

Fitness - Książki

SPA&WELLNESS. INSPIRACJE

SPA&WELLNESS. INSPIRACJE
Autor: Małgorzata Biernikiewicz
Wydawnictwo: spapartners


SPA&WELLNESS. INSPIRACJE w zajmujący sposób opowiada o spa-marketingu, ale jednocześnie przedstawia pomysły na ciekawą ofertę. Tak jak w spa oferta ma swoje tradycyjne korzenie, kontekst kulturowy, z którego wywodzi się dany rytuał spa, nie pomijając możliwości wykorzystania nowoczesnej technologii.

SPA&WELLNESS. INSPIRACJE nie jest przewodnikiem po zabiegach kosmetycznych i gabinetach odnowy biologicznej, nie jest gotową propozycją karty spa, jak również nie jest poradnikiem dotyczącym funkcjonowania ośrodka spa. Jednakże uczy budowania pasjonującej opowieści o oferowanych zabiegach i inspiruje do wypracowania własnej, unikalnej oferty.

Wydajemy kolejną książkę o spa&wellness, bo rynek ten rozwija się bardzo dynamicznie. Pojawiają się nowe czasopisma, organizowane są liczne konferencje i targi, powstają nowe gabinety kosmetyczne oraz centra spa. Coraz więcej jest też specjalistów w tej dziedzinie, a klienci stają się coraz bardziej wymagający.

Książka SPA&WELLNESS. INSPIRACJE powinna tylko sprowokować do poszukiwań wartościowej propozycji zabiegowej dla klientów, bo praca nad ofertą to proces ciągły. Stale zamieniają się zarówno popularność kosmetyków, jak też i gusta klientów.

 



SPA&WELLNESS. INSPIRACJE to lektura obowiązkowa

dla wielbicieli rytuałów spa, zwolenników odpoczynku w spa i tych, którzy są częstymi gośćmi w salonach spa,
dla właścicieli gabinetów kosmetycznych lub ośrodków spa, którzy poszukują unikalnej oferty dla swoich klientów,
uczniów i słuchaczy szkół kosmetycznych, szczególnie tych, którzy marzą o własnym biznesie,
pracowników działu marketingu (marketerów) zajmujących się lub produktami typu spa&wellness.

Spis treści
Część 1.                
1. Wyróżniać się? Ale po co?

2. Filozofia spa&wellness
3. Projekty spa            
4. Karta spa            
Część 2.                

1. Herbata
- u cesarza Szen-Nunga
- kosmetyczne walory herbaty

2. Kawa
- zielone i czarne ziarna
- kosmetyki pachnące kawą

3. Wino
- czerwone czy białe
- kosmetyczne bachanalia

4. Piwo
- złoty napój
- zabiegi spa&wellness z piwną pianką

5. Ayurweda
- wschodnia filozofia życia
- masaże ayurwedyjskie

6. Czekolada
- historia ziaren kakao
- magiczne właściwości czekolady

7. Pomarańcze
- skóra jak skórka pomarańczy
- pomarańcze w walce z cellulitem

8. Metro-man
- mężczyźni mają inną skórę
- macho w rękach kosmetyczki

9. Baby-jazzz
- czy mamy wyż demograficzny?
- podwójna oferta

10. Błota
- zalety czarnego złota
- zabiegi błotne

11. Jedwab
- podróż Jedwabnym szlakiem
-jedwab i kolagen

12. Talasoterapia
- zalety morskiej terapii
- terapie nad brzegiem morza

13. Japonia
- japońskie fascynacje
- spa po japońsku

14. Sauna
- czy to tylko fińska specjalność
- zalety kąpieli saunowych

15. Maroko
- arganowe zbocza gór Atlasu
- tradycyjny masaż berberyjski    

16. Rosja
- elementy kultury rosyjskiej
- Rosja w spa

17. Austria
- austriacka klasyka
- wiedeński styl i alpejskie łąki

18. Egipt
- egipskie symbole
- zabiegi Kleopatry

19. Porady dra Kneippa
- wodny doktor
- wstęp do hydroterapii

20. Aromaterapia
- esencje
- aroma-spa

 

Dodaj komentarz

Kod antysapmowy
Zmień obrazek

Zdrowie, Ciało, Umysł

Ostanio komentowane

Skóra, Włosy, Paznokcie

SPA / Basen / Sauna

Wizyta w spa

Ostatnio na topie pojawił się nowy sposób na spędzenie chwil relaksu w malowniczym plenerze, w ...

Więcej w: Wyjdź z domu

Fitness, Ćwiczenia, Joga Pilates